Przejdź do głównej zawartości

Trochę o sobie...

Cześć!

Nazywam się Maciek. Po raz pierwszy prowadzę bloga i nie do końca wiem jak zacząć. Można powiedzieć, że w tej kwestii jestem kompletnym nowicjuszem, lecz postaram się zrobić wszystko, aby treść umieszczana przeze mnie była najwyższej jakości; liczę również na waszą pomoc jako przyszłych czytelników mojego bloga, którego postanowiłem poświęcić głównie szeroko rozumianej fantastyce w postaci opowiadań.
Regularnie walczę z błędami i ćwiczę swój warsztat, by być coraz lepszym, ale raczej nie będę udzielał porad jak pisać ;)
Jestem również otwarty na wszelką krytykę z waszej strony, dlatego każdy komentarz będzie na wagę złota.
Chciałbym, abyśmy się wzajemnie szanowali. Bardzo was proszę, abyście - jeżeli spodoba wam się dane opowiadanie lub inna, dłuższa forma - poinformowali, że coś z tego będziecie chcieli zapożyczyć. Ja także, jeśli będę cytował jakąś wypowiedź, umieszczę stosowne źródło oraz autora danej wypowiedzi.
To chyba tyle ode mnie. Jeśli będę miał coś jeszcze do powiedzenia, nie omieszkam się z wami tym podzielić.

Pozdrawiam :)

(Aktualizacja: Sobota, 9 maja 2020 r.)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ogłoszenie

Tu ponownie ja.  Na stronie bloga dodałem parę nowych stron. Na tę chwilę nie planuje pisać dłuższych tekstów, poza szortami i zwykłymi opowiadaniami, ale myślę, że w przyszłości będę umieszczał także niezbyt długie serie, jednak na tyle rozbudowane, że spełnią się jako zamknięta całość. Planuję również dodać moje książkowe projekty w postaci rozdziałów powieści. Zachęcam was do pisania komentarzy, chętnie poznam wasze zdanie na temat bloga, jak i dotyczasowych tekstów umieszczonych przeze mnie.  Bardzo bym chciał także, żeby na "Kiermaszu Światów" znalazły się opowiadania osadzone w mroczniejszych, bardziej dojrzalszych tonach. Co o tym sądzicie?  Zostawcie komentarz pod spodem, jeśli jesteście zainteresowani tworzoną przeze mnie tutaj twórczością. (Aktualizacja wpisu: Sobota, 9 maja 2020 r.)